Diznijev animirani film „U mojoj glavi 2“ premijerno prikazan sinoć u Beogradu

Marija Đorđević аватар

„Svečana premijera Diznijeve animacije ‘U mojoj glavi 2’ održana je u Beogradu u bioskopu Cineplexxx Ušće, a film je od danas dostupan u bioskopima širom Srbije. Na crvenom tepihu su se pojavili učesnici sinhronizacije filma, među kojima su bili Hristina Popović, Vladimir Nićiforović, Jelena Đoković, Marko Kon, Iva Lorens i drugi poznati. Film je jedan od najpoučnijih crtanih filmova skorije generacije, a nastavak priče o Rajli donosi nove emocije i avanutre. Glavni likovi se suočavaju s novim izazovima poput anksioznosti, zavisti, stida i smora. Film istražuje kompleksne emocije i razoružava stereotipe o jednostavnoj sreći.“

Svečana premijera Diznijeve animacije „U mojoj glavi 2“ održana je sinoć u beogradskom bioskopu Cineplexxx Ušće. Premijeri su prisustvovali učesnici sinhronizacije filma, među kojima su bili brojni poznati iz sveta javne scene. Hristina Popović je pozajmila glas majci glavne junakinje Rajli, dok je Vladimir Nićiforović interpretirao emociju Strah, kako u prvom delu filma, tako i sada. Jelena Đoković se prvi put pojavila u sinhronizovanoj animaciji, glumeći lik Paule. Ostali poznati, poput Marka Kona, ive Lorens, Nine Janković, Marka Luisa i Nemanje Oliverića, takođe su bili prisutni na svečanoj premijeri.

„U mojoj glavi 2“ je jedan od najpoučnijih crtanih filmova skorije generacije, čiji je prvi deo osvojio brojne nagrade poput Oskara, BAFTA-e i Zlatnog globusa. Pixar i Disney studio su se posvetili nastavku ove uzbudljive i emotivne priče, sa novim scenarijem reditelja Kelsija Mana. U novom filmu, glavna junakinja Rajli je sada tinejdžerka koja se suočava sa novim emocijama. Glasići u njenoj glavi – Radost, Tuga, Bes, Strah i Gađenje – doživljavaju promene kada se pojavi nova emocija, Anksioznost. Pored nje, tu su i Zavist, Stid i Smor, koji doprinose izazovima s kojima se Rajli suočava.

Film istražuje kompleksne emocije i kako se nositi sa njima, razarajući stereotipe o jednostavnoj sreći. Dizni i Pixar ponovno zaviruju u um tinejdžerke Rajli, otkrivajući kako se emocije međusobno isprepliću i utiču na naše raspoloženje i ponašanje. Kroz priču o Rajli i njenim emocijama, publika može da se identifikuje sa likovima i razume važnost suočavanja sa sopstvenim osećanjima.

Film „U mojoj glavi 2“ je prilika da se publika podseti koliko su emocije važne u našem svakodnevnom životu i kako ih možemo prihvatiti i kontrolišti. Kroz priču o Rajli i njenim emocijama, film nas podseća da je normalno da se osećamo anksiozno, zavidno ili stidljivo, i da je važno mnogo različitih osećanja kako bismo bolje razumeli sebe i druge oko nas.

Svečana premijera „U mojoj glavi 2“ privukla je veliki broj poznatih ličnosti, kao i publiku koja je sa oduševljenjem dočekala nastavak omiljene animacije. Film je od danas dostupan u bioskopima širom Srbije, pružajući publici priliku da uživa u avanturama Rajli i njenih emocija.

Ovaj film podseća nas na važnost emocija i toga kako se one isprepliću i utiču na naš svakodnevni život. Kroz priču o Rajli, publika može da razume složenost ljudskih osećanja i da se identifikuje sa likovima u filmu. „U mojoj glavi 2“ je jedan od najpoučnijih crtanih filmova skorije generacije, koji istražuje teme kao što su prihvatanje sopstvenih emocija, raznolikost osećanja i važnost razumevanja sebe i drugih. Ovaj film pruža priliku za refleksiju i učenje o važnosti emocionalne inteligencije i suočavanja sa sopstvenim osećanjima.

Uz odlične glasove sinhronizacije i sjajnu animaciju, „U mojoj glavi 2“ je film koji će nas osvojiti svojom pričom o odrastanju, emocijama i prihvatanju sebe i drugih. Ovaj film će nas podsetiti koliko je važno razumevanje i prihvatanje sopstvenih osećanja i kako se one manifestuju u našim svakodnevnim životima. Sigurno je da će „U mojoj glavi 2“ postati omiljeni film mnogih generacija i da će se dugo pamti po svojoj dubokoj poruci ovažnosti emocionalne inteligencije.

Marija Đorđević аватар

Više članaka i postova