Ema Stoun o kritikama scena seksa u filmu „Jadna stvorenja“

Marija Đorđević аватар

Glumica Ema Stoun nedavno je odgovorila na kritike upućene eksplicitnim scenama seksa u filmu „Jadna stvorenja“. Stoun je za BBC istaknula da je seks ključni deo priče lika koji tumači u filmu, a neke od kritika je odbacila tvrdnjom da su eksplicitne scene deo iskrenog prikaza iskustva lika. Film je adaptacija priče škotskog pisca Alasdira Greja i prati lik Bele Bekster, preminule žene, koja je oživela pošto joj je presađen mozak nerođenog deteta. Glavna junakinja ima pozitivan odnos prema seksu, a u jednom trenutku okreće se prostituciji kako bi finansirala školovanje.

Stoun je istaknula da je seks važan deo priče jer je jedan od načina na koji Bela uči da razume svoje telo, kao i požudu koju ono izaziva kod drugih. Iako su scene seksa u filmu bile prikazane za neke gledaoce i kritičare previše, Stoun je naglasila da su one deo iskrenog prikaza Belinog iskustva i rasta, tvrdeći da polni odnosi nisu jedini aspekt lika koji tumači.

Glumica je priznala da je odluka da se scene seksa snime došla kao plod mnogih diskusija tokom rada na filmu, ističući da su mnoge od ovih diskusija bile usmerene na to da se oda počast liku što je više moguće. Stoun je naglasila da je Bela, glavna junakinja, potpuno oslobođena srama u vezi sopstvenog tela, te da se tokom filma jasno vidi njen rast i razvoj.

Na pitanje reditelju Jorgosu Lantimosu da li je bio zabrinut oko toga što prostituciju predstavlja kao „oslobađajuće iskustvo učenja“, umesto kao „realnost eksploatacije žena“, on je odgovorio da nije, ističući da iza načina na koji je predstavio prostituciju postoji sled kroz putovanje glavne junakinje. Reditelj je naglasio da ne vidi kako se njegov film može povezati sa prostitucijom kroz istoriju ili danas, dodajući da je priča veoma jasna u vezi s tim.

Uprkos kritikama na račun eksplicitnih scena seksa, film je naišao na sjajne kritike, a i glumica Ema Stoun je tokom poslednjih dana nagrađena prestižnim nagradama. Stoun je istakla da je zadovoljna svojom ulogom i da želi da oda počast liku što je više moguće.

Kritike eksplicitnih scena seksa u filmu „Jadna stvorenja“ nisu uspele smanjiti popularnost filma, te je postao jedan od najgledanijih filmova, i to uprkos kritikama. Ema Stoun je uspela na vrlo profesionalan način odgovoriti na kritike, ističući značaj tih scena u razvoju lika kojeg igra. Ovo pokazuje da je film izazvao veliku pažnju publike, kao i da je tema o kojoj se raspravlja vrlo značajna i relevantna. U konačnici, glumica Ema Stoun zaslužuje pohvalu za hrabrost i profesionalnost, jer je iskreno i otvoreno odgovorila na ove kritike, umesto da ignoriše ili brani sporne scene, pokazujući da ima razumevanja za potrebe lika koji tumači.

Marija Đorđević аватар

Više članaka i postova