Promocija knjige dr Dritana Abazovića „Kritika globalne etike“

Marija Đorđević аватар

Na promociji knjige „Kritika globalne etike“ bivšeg premijera Crne Gore dr. Dritana Abazovića, održanoj u prepunoj Maloj sali Kolarčeve zadužbine, okupilo se veliki broj ljudi iz kulturnog i političkog života Srbije i Crne Gore. Pored autora i njegove porodice, prisustvovali su patrijarh srpski Porfirije, ministri u Vladi Srbije Tomislav Momirović i Nikola Selaković, crkveni velikodostojnici, kao i mnogobrojni poznati gosti.

Dritan Abazović istakao je svoju zahvalnost na podršci koju je dobio na promociji knjige, te je naglasio da je njegov angažman usmeren na povezivanje ljudi u regionu. Knjiga „Kritika globalne etike“ već je imala uspešne promocije na prestižnim univerzitetima u SAD, Italiji, Crnoj Gori i Albaniji, a suizdavači su „Kosmos izdavaštvo“ iz Beograda i „Nova knjiga“ iz Podgorice.

Na promociji su govorili politikolog Vladimir Pavićević, filozof i profesor Dragan Prole, izdavač i urednik Predrag Uljarević, a moderator je bila docent Irena Sara Manović. Nakon završetka događaja, Abazović je potpisivao primerke knjige i razgovarao s prisutnima na koktelu. Među poznatim gostima su bili fudbaler Dušan Savić, Igor Jurić, predsednik KK Partizan Ostoja Mijailović, Rade Basta, Milena Ivanović, kardio-hirurg Slobodan Mićović i glumica Ivana Dudić.

Abazović je istaknut kao odvažan čovek i dosledan zagovornik ideja i vrednosti koje zagovara, te je poređen s Štefanom Cvajgom politikološke misli u Crnoj Gori. Autor je istakao da je cilj knjige motivisati čitaoce i približiti im idealističko društvo koje težimo ostvariti, iako smo svi nesavršena bića. Abazović je uvek težio da se pomeramo prema tom cilju i da mu se što više približimo.

Promocija knjige bivšeg premijera Crne Gore privukla je veliku pažnju javnosti, kako kroz kontekst političkih ideja i vrednosti koje autor zagovara, tako i kroz prisustvo poznatih ličnosti iz različitih oblasti društvenog života. Abazović je ponosan na podršku koju je dobio i istakao je važnost povezivanja ljudi u regionu kroz svoj angažman. Knjiga „Kritika globalne etike“ već je postigla značajan uspeh na međunarodnoj sceni, a promocija u Kolarčevoj zadužbini predstavljala je još jedan važan korak u promociji autorskog rada i ideja koje Abazović zagovara.

Marija Đorđević аватар

Više članaka i postova