Salva kritika po Srbinu posle poraza Juventusa od Intera

Luka Stojanović аватар

U seriji A Italijanskog nogometnog prvenstva, trka za osvajanjem titule biće vrlo neizvesna do samog kraja. Inter i Juventus su timovi koji će se nadmetati za ovaj prestižni trofej. Ova dva kluba su se nedavno sastala u velikom derbiju na stadionu „Giuseppe Meazza“ u Milanu, gde je domaći tim slavio posle autogola Federica Chieseiija u 37. minutu.

Navijači Juventusa su se posebno nadali velikom uspehu Dušana Vlahovića, reprezentativca Srbije. Međutim, zbog jednog lošeg poteza tokom utakmice, Vlahović je postao meta oštrih kritika koje su stizale iz italijanskih medija. Naime, u 31. minutu, Vlahović je loše primio jednu loptu u kontranapadu Juventusa, što je rezultiralo propuštenom šansom za njegov tim. Italijanski sportski mediji su osudili njegovo izdanje tokom ove utakmice, ističući da Vlahović nije uspeo da postigne gol u osam utakmica na stadionu „Giuseppe Meazza“, od kako se pridružio Seriji A, noseći dresove Fiorentine i Juventusa.

Novinari nisu štedeli oštre reči, ističući da je Vlahović previše nervozan i da je bio ključni faktor u greškama na utakmici. On je vrlo brzo zaradio žuti karton zbog prigovora sudiji, a istaknuto je da je izgubio 13 lopti tokom utakmice, što je najviše od svih igrača Juventusa. Vlahović je takođe napravio najviše faulova na utakmici, što je dodatno pogoršalo njegovo izdanje.

Nakon propuštene šanse, Vlahović je ostao ležati na travi s rukama preko lica, simbolizujući neuspeh Juventusa tokom te večeri.

Trener Juventusa, Masimilijano Alegri, bio je vrlo kratak u komentarima nakon poraza od Intera, izjavivši da je prvo poluvreme bilo izbalansirano, ali da su primili gol koji je odlučio utakmicu, uz jednu propuštenu šansu Vlahovića.

Uz to, knjiga o Dušanu Vlahoviću je izazvala veliku pažnju, nosi naziv „Napoli, priče iz Pariza“. Knjiga obuhvata neviđene fotografije i predstavlja život ovog slavnog srpskog fudbalera.

U zaključku, trka za osvajanjem titule u Seriji A ostaje neizvesna do kraja sezone. Obje ekipe će se morati suočiti s pritiskom i teretom očekivanja svojih navijača, a ključni igrači, poput Vlahovića, moraće pružiti bolje izdanje kako bi pomogli svom timu u ostvarivanju ciljeva. Naredne utakmice sigurno će doneti još uzbuđenja i zanimljivih momenata, a ostaje nam da vidimo ko će na kraju podići trofej Serije A – Inter ili Juventus.

Luka Stojanović аватар